Wednesday, September 8, 2010

4th floor?

Kepada semua,

Harap dimaafkan segala silap dan salah,
Sesungguhnya aku dewasa yang masih mentah.

Jika ada terkasar bahasa atau tertarik muka,
Faham-fahamlah bahawa kita semua memang mengada-ngada. ;p

Sepanjang Ramadhan ini dah berbuka dan sahur bersama,
Sekali pun aku takkan lupa, malah ingat sampai tua.

Biarpun penat lelah memanjat tangga,
Aku gagahi jua mengenangkan duit dah tak ada.

Buat Zunainah dan Fatin Fahima,
Memang aku seronok jadi orang tengah untuk kome berdua.

Pada Nabila dan juga Shareena,
Tahun ini yang pertama dan terakhir kita serumah.

Dan tidak lupa, Yang Mulia Raja Nur Fatiha,
Terima kasih bawa jalan-jalan naik Estima.

Aku bahagia dengan semua kerana ada masam manisnya.
Semoga Ramadhan yang semakin berlalu ini dihargai sepenuhnya,
segala itu ini yang dibawanya bersama.

Maka dengan itu, diucapkan Selamat Hari Raya,
buat kita semua yang ke dua puluh dua.

Peluk dan cium dari kita.


Iva Munira.

No comments: